zaterdag 13 februari 2010

Ondeugende Toya.

Wat een verschil tussen die twee dames zeg. Daar heb je Claudia, superlief binnen, zal het niet in haar hoofd halen om op iets anders te knauwen dan haar favoriete stokjes. Hier ligt ze wel een uur op te bijten totdat ze helemaal of bijna helemaal op zijn.
En dan Toya. Ja. zo'n stokje is wel leuk voor even maar er zijn meer leuke dingen in huis. Zo dacht ze zeker groene vingers te hebben om even een plantenbak leeg te halen en aan wat blaadjes te bijten. Wilde ze misschien even naar Spanje bellen toen ze met de telefoon bezig was? En stond het programma op de tv haar niet aan want ze had toch echt de afstandsbediening te pakken en ook de tv-gids was niet veilig. Ze wilde volgens mij ook niet dat ik even achter de laptop zat want de verlengkabel werd ook onder handen genomen.
Dus moeten we heel goed opletten wat we laten slingeren zodat die ondernemende tante niets kan vernielen.
Claudia ligt het allemaal belangstellend gade te slaan.
Deze week hebben we vernomen via dit blog dat Claudia niet van de hondenhandelaar Antonio af komt. Daar ze hier onder zeer slechte omstandigheden leefden zodat zelfs een spaanse rechter besloot om zijn zaak op te doeken, ben ik nogal opgelucht hierover. Claudia blijkt te zijn afgestaan door een jager. Toch is ook deze jager zeer zeker niet goed voor haar geweest. Anders zou ze niet zo bang zijn geweest. Ik probeer nog via via erachter te komen wat ze allemaal heeft meegemaakt. We zien wel of dit gaat lukken.
Ondertussen gaat het prima met haar. Vanmorgen werd Alex kwispelend begroet. Echt heel leuk om te zien. Beetje bij beetje wordt ze ook steeds vrijer bij Alex. Ook loopt ze mij niet meer de hele tijd achterna. Ze voelt zich dus steeds beter op haar gemak ook wanneer ik niet in de buurt ben.
Maar s' avonds lekker bij mij komen liggen vindt ze toch wel heerlijk. En ik trouwens ook. Ik kan ervan genieten wanneer ik voel dat ze heel ontspannen is.
We zitten ook nog steeds te wachten totdat het weer wat beter wordt. De hondjes hebben niet zoveel zin om buiten te spelen. Gelukkig kan Alex weer wat gaan joggen zodat ze toch een heel eindje kunnen lopen en wat energie kwijt kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten