donderdag 19 november 2009

Lekker spelen.

Weer een stapje gemaakt gisteren.Claudia heeft lekker gespeeld met twee labradors op het uitloopveldje bij ons in de buurt. Ik had de eigenaar duidelijk gemaakt dat hij niet naar haar toe moest gaan en haar moest negeren. Ook vertelde ik dat als ze zou ontsnappen, ik haar niet meer te pakken zou krijgen. De man bleef netjes bij de ingangspoort staan en ik liep met alle hondjes het veldje op. Claudia vond het geweldig en holde vrolijk achter de andere hondjes aan. Dus weer twee nieuwe vriendjes erbij gekregen.
Sinds gisteren vindt ze het blijkbaar ook nodig om flink naar vreemde honden te grommen. Sterk trekkend aan de riem wil ze er naar toe en maak gevaarlijke gromgeluiden. Ze krijgt steeds meer zelfvertrouwen en laat zich niet meer zo vlug afschrikken door vreemde baasjes.
Ik mag ook niet alleen in de keuken gaan ziteen wanneer madam in de huiskamer is. Door het glas ziet ze me dan te zitten en door te gaan janken laat ze merken dat ze bij me wil zijn. Ga ik naar de huiskamer om op de bank te gaan zitten dan komt ze lekker bij me liggen en dan is het goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten